Idag hadde vi ei kort samling i byrjinga av timen før vi avtalte at alle må førebu det dei vil sei, om dei tema som vi har skrive om til no. Slik at eg skal førebu å snakke om mine tema på presentasjonen, Bård skal førebu sine og Susanne sine.

Eg kom med mine forslag til presentasjon og gruppa var positive til dette og vi har byrja å setje opp sjølve presentasjonen.

No held eg og Susanne på å prøve å finne statistikkar som vi kan ha med i presentasjonen og litt fine bileter. Så skal vi bruke resten av timen til å samle gruppa for å setje saman presentasjonen skikkelig.

Lekser til neste gong vert å skrive ferdi det vi skal seie om kvart tema og øve på dette slik at vi forhåpentlegvis ikkje treng noko ark eller liknande til presentasjonen.


Skog er vakkert. Heilt personleg vil eg meddele at eg gler meg til sumar og turar i skog og mark!


Vakkert.


Litt samla skogbruk bileter.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar