Eg fann fort ut at det kom til å bli vanskeleg å finne noko meir konkret om kva som er karakteristisk med skogen på vestlandet utan å repetere det eg skreiv i timen på tysdag, difor har eg valt å finne litt generell informasjon om skog og skogbruket i Norge. Eg trur dette kan vere nytteg til ein presentasjon.

SMÅFAKTA OM SKOG OG SKOGBRUKET I NORGE;

Som vi alle er klar over har skogbruket og skogindustrien hatt stor betydning for landet vårt i mange hundre år. Visste du foressten at det for hundre år sidan var mange som trudde at det snart vart slutt på skogen? Ut i frå desse bekymringane vart det satt igang tiltak for å motverke avskoginga, som f.esk å så tresortar på større områder. No er tømmerområdet i Norske skogar meir enn dobbelt så stort som det var for 75 år sidan.

- I 2009 var omsetninga i skogindustrien i Norge på til sammen 40,3 milliardar kroner. Noko som tilsvarar 5,3% av omsetninga i Norsk industri.

- I laup av dei 30 siste åra har antall ansatte i skogindustrien og skogbruket blitt halvert, dette fordi den tradisjonelle skogarbeidaren har blitt erstatta med hogstmaskiner. 

- Skogbilvegbyggjinga har blitt redusert til under ein sjettedel dei siste to åra.




Produktivt skogareal: Skogareal som i gjennomsnitt per år kan produsere meir enn 0,1m3 trevirke per dekar.





Heilt til slutt  i dette innlegget tenkte eg å slengje med ei lenkje til ein video eg fann på youtube her om dagen. Den handlar riktignok meir om landskapet i Norge enn om skogen i Norge, men eg syns den var så fin at eg vel å ta den med:
http://www.youtube.com/watch?v=_TUVGlxegcU&feature=related

1 kommentarer:

Håpar det går an å kommentere no..

Legg inn en kommentar